Використання ІКТ у корекційній роботі вчителя-логопеда під час проведення індивідуальних та підгрупових занять

     Передовий педагогічний досвід – важливий фактор підвищення педагогічної майстерності, розвитку творчої ініціативи педагога, невичерпне джерело нового, прогресивного.

    Цікаві творчі знахідки є в будь-якому педагогічному колективі дошкільного навчального закладу. Завдання адміністрації ДНЗ полягає в підтримці творчого пошуку педагогів. При вивченні і діагностиці передового досвіду використовуються спостереження, відвідування занять, методи опитувальної діагностики, вивчення і аналіз документації, методичних розробок, дидактичних матеріалів, здійснюється оцінка особистісних якостей педагога, результатів його діяльності тощо.

     Проблема пошуку найоптимальніших шляхів корекції недоліків мовленнєвого та психічного розвитку в дітей дошкільного віку має нині актуальне теоретичне і практичне значення. Саме тому з вересня 2015 року в ДНЗ №1 «Орлятко» розпочато вивчення досвіду роботи вчителя-логопеда Сасової Н.П. «Використання ІКТ у корекційній роботі вчителя-логопеда під час проведення індивідуальних та підгрупових занять».

     Використання ІКТ органічно входитьу комплекс мовної роботи, побудованої з урахуванням структури дефекту та індивідуальних особливостей дитини, полегшує працю вчителя-логопеда,  дозволяє йому досягти значно кращих і більш стійких результатів, зробити процес навчання і розвитку дитини досить простим і ефективним, відкриває нові можливості спеціального навчання.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *