Колегія (грудень 2017). Співдоповідь з питання «Про результати дослідно-експериментальної та інноваційної роботи в закладах загальної середньої освіти міста»

Співдоповідь Нещадимової С.А., заступника директора з навчально-виховної роботи ЗОШ №5 з питання «Про результати дослідно-експериментальної та інноваційної роботи в закладах загальної середньої освіти міста» на колегії відділу освіти Конотопської міської ради 26.12.2017

Педагогічний колектив Конотопської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 5 Конотопської міської ради не стоїть осторонь інновацій освіти. Варто відзначити, що протягом останніх років у школі триває інтенсивне переосмислення підходів до організації процесу учіння, колектив долає стереотипи педагогічного мислення, здійснює глибинні системні перетворення. Педагогічні працівники школи експериментують, апробують та успішно впроваджують нові ідеї, технології, методики. Усвідомлення того, що вчитель є організатором освітнього процесу, метою якого є пробудження й підтримання прагнення дітей до пізнання, спонукає вчителів школи шукати шляхи підвищення інтересу учнів до навчання, урізноманітнюючи його зміст, форми та прийоми шляхом використання інновацій.

Можливості для організації навчально-виховного процесу на принципах розвивального навчання відкриває педагогічна технологія «Росток». Метою якої є формування здібностей до саморозвитку та самореалізації особистості на засадах інтеграції, діяльнісного підходу до навчання і виховання.

У навчальному закладі деякі класи за цією програмою почали працювати  в 2011 році, обравши такі предмети: математика та навколишній світ. З 2016 року ці класи обрали математику та українську мову. У навчальному закладі за технологією працюють такі вчителі: Пархоменко В.В., (1-Б клас) – учитель вищої категорії, Артеменко О.А. (2-В клас) – учитель ІІ категорії,  Пагрець С.А. (3-А клас) – учитель вищої категорії, Линник Л.А. (4-В клас), учитель вищої категорії, старший учитель.

За результатами порівняльного аналізу учні-ростківці мають вищі показники навчальних досягнень. Про  це  свідчать  результати  контрольних  робіт  за  текстами адміністрації  школи з математики  й  української  мови та моніторинг навички читання.

Всеукраїнський  педагогічний експеримент «Розумники» (Smart Kids).

У 2016 році школа розпочала плідну співпрацю з мультимедійним видавництвом «Розумники». В своїй роботі педагоги початкової школи використовують технології проекту Smart Kids. Залучились до проекту Smart Kids, вчителі початкових класів Закорко Д.П. (2-А клас, 2 рік), Шевчик Н.В. (1-А клас), Черняк І.В. (2-Б клас), Чернявська Н.М. (3-Б клас) – ці класи працюють перший рік.

Педагогічні ігри «РОЗУМНИКИ» – захоплюючі програми, які дозволяють дітям отримувати міцні й глибокі знання з предметів шкільної програми. Простота і доступність управління дозволяють дітям у класі або самостійно працювати з програмою, веселі анімовані персонажі і система мотивації викликають інтерес, а звуковий супровід допомагає швидше і краще запам’ятовувати новий матеріал.

У навчальних програмах вдало поєднуються традиційні та інноваційні технології навчання, матеріал подається закінченими логічними блоками в доступній ігровій формі, цілковита відповідність шкільній програмі.

Для реалізації цього проекту необхідна відповідне матеріально-технічне забезпечення. За бюджетні кошти, велика вдячність начальнику відділу освіти, для одного класу придбана інтерактивна дошка, проектор та ноутбук. Усі інші класи користуються телевізорами та особистими комп’ютерами вчителів.

Але для повної реалізації цього проекту необхідно, щоб у кожному класі були інтерактивні дошки, щоб кожна дитина мала нетбук або планшет. Необхідно, щоб у кожному класі був Інтернет та вайфай. Щоб учитель міг управляти класом,   мав можливість  спільно працювати з учнями, щоб на пристрої вчителя миттєво транслювалися відповіді учнів, які працюють на своїх комп’ютерах. Щоб учитель мав змогу працювати з групою учнів, або з кожним окремо.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *