Хмарниі сервіси в освіті

Уже рік Конотопська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 11

     Уже рік Конотопська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 11 Конотопської міської ради Сумської області та Конотопська спеціалізована школа № 9 стали дослідно-експериментальними майданчиками «Хмарних сервісів в освіті» Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України.
Протягом 12 – 20 червня 2016 року на базі Одеської гімназії відбулась Друга літня школа Всеукраїнського проекту «Хмарні сервіси в освіті», за участі 120 учасників з усіх куточків України. Метою даної школи є підвищення рівня ІКТ-компетентності вчителів з використання новітніх сервісів для активізації навчальної діяльності учнів, підвищення рівня організації навчально-виховного процесу, узагальнення досвіду використання новітніх технічних технологій навчання, вивчення передового педагогічного досвіду хмарно орієнтованих навчальних середовищ у навчально-виховному процесі в урочний та позаурочний час.
Не залишились осторонь і освітяни Конотопа. Делегацію від нашого міста представляли інноваційні педагоги: Маслова Н.В., Максимова О.М., Дяченко І.О., та Холодьон Ю.В. Всі вчителі увійшли до складу ІІ групи. Де навчання здійснювалося за програмою «Розвиток хмаро орієнтованого середовища загальноосвітнього навчального закладу». У програмі навчання були наступні модулі: OneNoteClassroom, Створення сайтів в SharePoint, OfficeMix, Moodle Online та ін. Для всіх учасників літньої школи було проведено тренінг з використання QR-кодів.У другій половині дня для учасників Другої літньої школи було організовано майданчики майстер-класів.
Учителі Конотопа напружено навчались, працювали, вдосконалювали свої вміння та навички й стали найактивнішими учасниками Літньої школи, підсумком перебування в якій була презентація роботи. Конотопчанки вдало виступили на захисті свого проекту, стали найкращими, найвеселішими. Окрім цього, завоювали любов та повагу всіх учасників Літньої школи, котрі представляли різні куточки України.
Хмарна спільнота започаткувала Всеукрїнський проект “Рушник єднання”. Під час Другої літньої щколи в Одесі відбулась четверта передача рушника для вишивання в м.Шостка в рамках Всеукрїнського проекту “Рушник єднання”. Я горда тим, що Всеукрїнський проект “Рушник єднання” має початок саме у Конотопській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 11.
Учасниця проекту Чудік Руслана вишила рушник візерунком притаманним Конотопщині. На черговому семінарі хмарників рушник було презентовано та передано учням Київської гімназії «Оболонь». Учасники проекту, мали надію щоб акцію підтримала вся Україна, зокрема учні сьомих класів, шкіл які є експериментальними майданчиками хмарних сервісів в освіті. Наш план – з’єднати всі школи, міста, області, душі людей одним рушником, що черговий раз покаже єдність України. Перейнявши естафету, учні-кияни відшукали історичні відомості про вишивку свого регіону, вишили її та описали хід проектної роботи у спільному електронному документі. І ось рушник повернувся в ЗОШ № 11 під час Всеукраїнського семінару святкування дня Вишиванки. Вчителі-хмарники пітримали акцію «Вишиваємо рушник разом». Всі школи учасники Всеукраїнського проекту «Хмарні сервіси в освіті» мають за честь прийняти рушник у себе в школі. Це вже четвертий учасник і четверта вишита доріжка! Вишивка відповідає конкретному регіону.
Дуже мало часу залишалось на відпочинок, але вчителі встигли поплавати в морі, позасмагати, відвідати Одеський театр, Аркадію, Ланжерон та насолодитись гостинністю організаторів ‪#‎SummerCloudSchool2016‬. Закінчилася Друга літня школа “Хмарні сервіси в освіті”. . Особисто вдячна керівнику проекту Світлані Литвиновій за можливість долучитися, стати активним учасником чудового пізнавального заходу. Упевнена, що мета: підвищити ІКТ-компетентність вчителів, навички використання сучасних сервісів для активізації навчальної діяльності учнів, узагальнити досвід використання новітніх технологій навчання – досягнута!
Маю надію, що з новими силами, наснагою, після гарного відпочинку вчителі почнуть впроваджувати Офіс 365 та розвивати дослідно-експериментальні майданчики «Хмарні сервіси в освіті» у своїх школах. Сподіваємось, що використання хмарно орієнтованого навчального середовища загальноосвітнього навчального закладу позитивно вплине на організацію навчання, створить умови для розвитку нових методів та технологій навчання учнів, підвищить мотивацію учнів до навчання, забезпечить розвиток ІКТ-компетентності вчителів, що, у свою чергу, призведе до позитивних якісних змін в організації діяльності учасників навчально-виховного процесу.


 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *