Довідка Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у 2018 році у відділі освіти Конотопської міської ради

22.12.2018

 

Робота щодо розгляду звернень громадян здійснюється відповідно до чинної нормативної бази: Закону України «Про звернення громадян»; Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»; Інструкції з діловодства за зверненнями громадян  в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації.

У відділі освіти затверджено графіки прийому громадян з особистих питань працівниками відділу освіти, забезпечується здійснення безперешкодного прийому громадян також у час поза графіком прийому й у позаробочий час. Ведуться журнали реєстрації звернень громадян встановленого зразка.

Кількість звернень, що надійшли у відділ освіти через загальний відділ міської ради значно зменшилась – 26 (у 2017 році – 67; у 2016 році – 65; у 2015 – 53). З них від депутатів Конотопської міської ради за звітний період надійшло 8 звернень (у 2017 році – 14 звернень, у 2016 – 15). Усі заявники отримали письмові обґрунтовані відповіді.

Безпосередньо до відділу освіти протягом 2018 року надійшло 3139 звернень громадян (у 2017 році – 3040), з них 1538 письмових, 1601 усних). Найбільш актуальними питаннями були такі:

  • звернення щодо працевлаштування в заклади освіти та заповнення анкет – 204 (у 2017 році – 212; у 2016 році – 167 звернень), з них педагоги – 103 (у 2017 – 90 осіб), інші – 101 (у 2017 році – 122 особи).

Показова статистика звернень за 2018 рік у кадри відділу освіти претендентів на таке працевлаштування: вчитель-початківець – 15 осіб, з них 5 було працевлаштовано; вихователь – 18 осіб, з яких працевлаштовано 7. Вчителі математики, інформатики – 4 анкети (у 2017 – 5), з них працевлаштовано – 1. Вчителі музики – 1 анкета.

  • постановка на облік щодо влаштування дітей в дошкільні навчальні заклади у 2018 році – 907 (у 2017 році – 778; у 2016 році – 761);
  • видача направлень для влаштування дітей у дошкільні навчальні заклади у поточному році – 907 (у 2017 – 882 звернень; у 2016 році – 894; у 2015 році – 772);
  • надання дозволів на перевезення груп дітей – 492 (у 2017 – 485);
  • надання путівок на оздоровлення дітей у таборі «Мрія» – усього – 300, з них пільгових: 28 для сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування; 1 для дитини з інвалідністю, 1 для внутрішньо переміщеної особи, 78 для обдарованих (у 2017 – 339 звернень, з них 107 – для обдарованих; 27 – для сиріт; 19 – для дітей АТОвців та ін. категорій);
  • оформлення єдиного квитка дітям-сиротам – 11 звернень (у 2017 – 18; у 2016 – 23), з них 5 вирішено позитивно: видано єдині квитки; 6 перебувають на оформленні в ДОН Сумської ОДА;
  • отримання дублікатів документів про освіту – 11, видано 8, з них 6 атестатів і додатків до них і 2 свідоцтв і додатків (у 2017 році – 5). 3 пакети документів на сьогодні перебувають у МОН, ще не виготовлені;
  • надання дозволів на проведення культурно-масових заходів у закладах освіти міста – 40 (у 2017 році – 25 звернень);
  • надання довідок про володіння державною мовою – 2.

За результатами звернень громадян проведено 2 службові розслідування  (у 2017 році – 5), у результаті яких 1 педагогічного працівника притягнуто до дисциплінарної відповідальності – оголошено догану).

Працівниками апарату відділу освіти на особистих прийомах громадян розглянуто й вирішено або надано роз’яснення на 239 звернень (у 2017 році – 242 звернення). З них:

41 – Гаценко Л.Г. (в основному – з питань зарахування дітей в 1-ші класи, інші проблемні питання щодо навчання дітей в закладах загальної середньої освіти міста);

10 – Мороз А.О. (скарги батьків з різних питань);

8 – Захарченко Л.М. (харчування дітей пільгових категорій);

24 – Мусієнко Ю.М. (щодо видачі пільгових путівок в табір «Мрія»);

7 – Чухіль А.С. (питання юридичного характеру в основному від керівників закладів освіти);

62 – Гуминською О.П. (проблемні питання, що стосуються роботи закладів дошкільної освіти міста).

Начальником відділу освіти проведено 35 особистих прийомів громадян (у 2017 році – 60), під час яких порушено 87 питань (у 2017 році – 109 питань). 10 із них (12%) вирішено позитивно, на 77 (88%) надано роз’яснення). Основні питання: працевлаштування в заклади освіти – 49, оренда – 2, пропозиції – 7, навчання дітей з особливими освітніми потребами – 4 та проблемні питання, претензії, скарги – 6 (у 2017 році – 13).

Зазначимо, що на виконання ст.30 Закону України «Про освіту» повноцінно працює оновлений сайт відділу освіти. За звітний період з сайту відділу освіти надійшло 7 звернень (попередній рік – 2 звернення). На всі питання надано електронні відповіді.

Загалом аналіз роботи зі зверненнями громадян у 2018 році свідчить, що відділ освіти забезпечує реалізацію права громадян на звернення. Усі усні та письмові звернення розглянуто у встановлений законодавством строк.

Протягом звітного періоду всім заявникам надавалися своєчасні обґрунтовані відповіді та роз’яснення з питань, що належать до компетенції відділу освіти.

 

Голова колегії, начальник відділу освіти                      О.БЕСПАЛА

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *