ЯК НАВЧИТИ ДИТИНУ ШВИДКО ЗАПАМ’ЯТОВУВАТИ ІНФОРМАЦІЮ

Актуальною проблемою психолого-педагогічної науки стають методики ефективного засвоєння

   Актуальною проблемою психолого-педагогічної науки стають методики ефективного засвоєння різноманітної інформації. Проте одним із завдань сучасної освіти є не лише надання високого рівня знань, а й збереження здоров’я дитини. Одним із найефективніших методів, які максимально знижують інформаційне навантаження на дітей, є застосування мнемотехнічних методів запам’ятовування.

     З цією метою наприкінці листопада 2015 року на базі Конотопського ДНЗ №8 «Волошка» відбулося  засідання методичного об’єднання вихователів старших груп дошкільних навчальних закладів міста на тему «Мнемотехніка. Технологія ефективного засвоєння інформації в умовах сучасної освіти». В роботі  засідання методичного об’єднання взяли участь вихователі старших груп, та провідний спеціаліст відділу освіти Конотопської міської ради Гуминська О.П., яка наголосила про важливість застосування мнемотехнічних методик для засвоєння різноманітної навчальної інформації в дошкільних навчальних закладах.

     Учасників зібрання привітала завідувач Топчієва Л.А. та вихованці дошкільного навчального закладу, чим створили сприятливу та доброзичливу атмосферу заходу.

       В теоретичній частині засідання  своїм досвідом з використання елементів мнемотехніки в навчально-виховному процесі з дітьми, поділилася вихователь Герасименко О.В. 

      Цікаво, що гарні результати засвоєння інформації показують діти дошкільного віку, що і було продемонстровано на відповідному занятті в старшій групі «Подорож осіннім лісом»  (вихователь Піджара Ю.М.).

     Залучалися до практичного застосування мнемотехнології  і самі учасники методичного засідання. Вихователь –методист  Левадня О.В. провела з педагогами  ділову гру, розкривши колегам секрети розвитку мовлення дітей за допомогою мнемотаблиць, мнемодоріжок, секрети швидкого запам’ятовування віршів…

     Підсумком засідання став виступ керівника методичного об’єднання вихователів старших груп Боженко Н.В., яка проаналізувала проведений захід. Звернула увагу на те, що використання технології мнемотехніки сприяє не лише активізації пізнавальної діяльності та зростанню якості засвоєння програмного матеріалу дітьми, а й підвищенню професійного рівня педагогів, адже спонукає їх шукати нові нетрадиційні форми і методи навчання, проявляти творчі здібності; допомагає налагодженню гармонійних взаємин з батьками.

  Сподіваємося, що мнемотехніка буде впроваджуватися не лише у дошкільних навчальних закладах але і у школі, що допоможе сформувати творчий підхід до навчання і дасть змогу кожному учневі комфортно, легко та із задоволенням здобувати нові знання в будь-якому віці.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *