Відбулася презентація досвіду роботи практичного психолога ДНЗ № 11 «Вітерець» Йовчевої О.М. за темою «Арт-терапевтичні практики у роботі практичного психолога закладу дошкільної освіти»
28 лютого 2019 року на базі відділу освіти Конотопської міської ради в рамках атестації
. Про актуальність даного досвіду розповіла методист з психологічної служби Конотопського міського методичного кабінету Шкурко О.С. Вона звернула увагу на те, що в умовах сучасного розвитку дошкільної освіти спостерігається тенденція до збільшення кількості дітей з особливими освітніми потребами, що обумовлює негативний вплив порушень на становлення особистості дитини дошкільного віку. Такі тенденції обумовлюють необхідність використання у роботі практичного психолога різноманітних методів для ефективної роботи з дітьми та дорослими. Саме тому тема досвіду роботи Йовчевої О.М. «Арт-терапевтичні практики у роботі практичного психолога закладу дошкільної освіти» є цілком актуальною та має практичне застосування.
В ході презентації досвіду Йовчева О.М. наголосила на тому, що на сьогоднішній день арт-терапія є досить актуальним методом психокорекції тому, що це найбільш природна та давня форма вираження та зміни емоційного стану дітей, а також один з прогресивних та популярних напрямків в сучасній психології. Основна мета арт-терапії полягає в гармонізації розвитку особистості через розвиток здатності самовираження і самопізнання. Арт-терапія – це найбільш м’який метод роботи з важкими проблемами. За допомогою малювання, ліплення дитина висловлює те, що не може сказати в силу своїх можливостей. Також в матеріалах досвіду представлена авторська корекційно-розвивальна програма роботи з дітьми з мовленнєвими порушеннями «Цікавий світ навколо нас», яка спрямована на розвиток пізнавальної сфери дітей дошкільного віку з одночасним збагаченням емоційно-вольової сфери. Кожне заняття включає арт-терапевтичну діяльність: робота з пластиліном, малювання, оригамі, аплікація, ігрова терапія. Творча діяльність дітей з використанням елементів арт-терапії сприяє розвитку як пізнавальної, так і емоційної-вольової сфери; підвищує самооцінку, віру у власні сили, приносить дітям велике емоційне задоволення.
Матерали досвіду були презентовані для практичних психологів міста та рекомендовані для використання у роботі.
Останні коментарі