РЕЗОЛЮЦІЯ міської серпневої  конференції  освітян м. Конотопа

РЕЗОЛЮЦІЯ

міської серпневої  конференції  освітян м. Конотопа

 

27 cерпня 2020 року 

 

В умовах загальнодержавних протиепідеміоло­гічних заходів цьогорічна серпнева конференція педагогічних працівників була проведена у форматі дискусійної панелі  на базі Підлипненської загальноосвітньої школи.

На початку конференції з вітальним словом виступив міський голова, Артем Семеніхін і т.в.о. першого заступника міського голови  Світлана Самсоненко.

Програма заходу  включала  виступ начальника відділу освіти Людмили Ігнатенко; начальника державної служби якості освіти Сумської області Алли Рябухи; директора Конотопської МАН Ганни Мещишеної та представника компанії Intboard Юлії Шаповал, яка презентувала сучасне інтерактивне обладнання для закладів освіти.

Завдяки  інноваційним технологіям  до конференції в режимі онлайн долучився освітній омбудсмен України Сергій Горбачов і  к.п.н., завідувач відділення післядипломної освіти молодих медичних спеціалістів, асистент кафедри «Сестринська справа», викладач вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист Житомирського медичного інституту Житомирської обласної ради Зоя Шарлович.

У результаті обміну думками, досвідом роботи, порадами  та  рекомендаціями,  розглянувши та обговоривши проблемні  питання, міська конференція відзначає, що в м. Конотопі відділом освіти, закладами освіти за активної підтримки органів місцевого самоврядування, батьківської громадськості здійснюються всі необхідні заходи для успішного  функціонування галузі освіти та надання якісних освітніх послуг.

Ураховуючи стан розвитку освіти міста в попередньому навчальному році, шляхи розвитку освітньої галузі, запропоновані обласною конференцією, міською  конференцією  визначено пріоритетні напрямки розвитку освіти  Конотопа на 2020-2021 навчальний рік, а саме:

забезпечення рівного доступу дітей до якісної дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти;

продовження реалізації ідей Нової української школи та вимог чинного законодавства;

реалізація цільових програм, спрямованих на розвиток дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти;

створення безпечного освітнього середовища в умовах карантинних обмежень з дотриманням всіх протиепідемічних заходів;

оптимізація та модернізація мережі закладів загальної середньої освіти відповідно до потреб і запитів громадян;

удосконалення нового освітнього простору в закладах загальної середньої освіти відповідно до Концепції «Нова українська школа»;

забезпечення інформатизації та комп’ютеризації освітнього процесу в закладах освіти;

організація освітнього процесу з використанням дистанційних технологій навчання;

підвищення рівня володіння учасниками  освітнього процесу інформаційно-комунікаційними технологіями та технологіями дистанційного навчання;

продовження роботи в закладах освіти з енергозбереження;

покращення навчально-методичної, матеріально-технічної бази закладів освіти шляхом використання різних джерел фінансування;

поетапне переведення закладів освіти на власне шкільне харчування, упровадження Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), постійний контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог та організацією якісного харчування в закладах освіти;

розвиток STEM-освіти: підвищення ефективності упровадження інновацій, виявлення проблем та прогнозування подальших тенденцій розвитку напрямів STEM-освіти в закладах освіти;

виявлення, підтримка обдарованої учнівської молоді та підготовка її до участі в міських, Всеукраїнських предметних учнівських олімпіадах, міжнародних інтелектуальних конкурсах, турнірах, змаганнях;

удосконалення інноваційних технологій навчання і розвитку математичної компетентності учнів в рамках проведення Року математичної освіти в Україні в 2020-2021 навчальному році;

розвиток інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної та загальної середньої освіти;

збереження та розвиток позашкільної освіти, збільшення показників охоплення дітей позашкільною освітою та гуртковою роботою;

спрямування виховної роботи на впровадження нових форм та методів національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді;

удосконалення системи роботи щодо забезпечення захисту прав і свобод дітей, створення безпечного середовища, запобігання та протидії булінгу (цькування) в закладах освіти;

підтримка психологічного і соціально-педагогічного забезпечення та супроводу інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами,

консультативної та просвітницької роботи з батьками;

підвищення кадрового потенціалу закладів освіти;

застосування нових підходів в управлінні освітою;

консолідація зусиль на всіх освітніх та суспільних рівнях для подальшого успішного функціонування освітньої галузі.

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.