ПЕРЕЛІКИ ПИТАНЬ ДО КВАЛІФІКАЦІЙНОГО ІСПИТУ ПРЕТЕНДЕНТАМИ НА ПРИЗНАЧЕННЯ ВАКАНТНИХ ПОСАД ФАХІВЦІВ КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР» КОНОТПСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Перелік питань для вчителя-логопеда:
- Поняття «мовлення» та його види.
 - Основні методи логопедичного впливу на дітей з порушеннями мовлення.
 - Поняття «порушення мовлення» та класифікація мовленнєвих порушень.
 - Основні причини мовленнєвих порушень.
 - Алгоритм проведення логопедичного обстеження.
 - Система логокорекційної роботи при фонетико-фонематичному недорозвиненні мовлення.
 - Система логокорекційної роботи при загальному недорозвиненні мовлення.
 - Особливості роботи логопеда при порушеннях процесів письма та читання.
 - Доступ до якісної освіти дітей з особливими освітніми потребами (ст. 6, 19, 20 Закону України «Про освіту»).
 - Поняття «інклюзивне навчання». Особливості організації інклюзивного навчання в ЗЗСО та ЗДО.
 - Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладах ЗСО та ЗДО.
 - Проведення корекційно-розвиткової роботи в умовах інклюзивного навчання.
 - Модифікація та адаптація освітньої (навчальної) програми.
 - Поняття «розумне пристосування».
 - Категорії осіб з особливими освітніми потребами.
 - Консультативна робота з батьками дітей з особливими освітніми потребами.
 - Поняття первинного та вторинного дефекту.
 - Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами.
 
Перелік питань для вчителя-дефектолога (олігофренопедагога):
- Поняття «корекція», «компенсація».
 - Сутність поняття «затримка психічного розвитку» (ЗПР). Форми ЗПР.
 - Основні прояви ЗПР у дітей.
 - Сутність поняття «спектр аутичних розладів».
 - Особливості пізнавальної діяльності дітей з розладами аутичного спектру.
 - Загальна характеристика дітей з порушеннями розумового/ інтелектуального розвитку (розумово відсталих дітей).
 - Форми олігофренії за глибиною дефекту.
 - Особливості навчання, виховання дітей із синдромом дефіциту уваги і гіперактивністю.
 - Доступ до якісної освіти дітей з особливими освітніми потребами (ст. 6, 19, 20 Закону України «Про освіту»).
 - Поняття «інклюзивне навчання». Особливості організації інклюзивного навчання в ЗЗСО та ЗДО.
 - Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладах ЗСО та ЗДО.
 - Проведення корекційно-розвиткової роботи в умовах інклюзивного навчання.
 - Модифікація та адаптація освітньої (навчальної) програми.
 - Поняття «розумне пристосування».
 - Категорії осіб з особливими освітніми потребами.
 - Консультативна робота з батьками дітей з особливими освітніми потребами.
 - Поняття первинного та вторинного дефекту.
 - Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами.
 
Перелік питань для практичного-психолога:
- Етичний кодекс психолога.
 - Основні напрями діяльності практичного психолога в системі закладів освіти.
 - Спостереження як основний метод роботи практичного психолога.
 - Етапи діагностичної роботи з дітьми.
 - Ефективні методи корекційної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
 - Особливості складання індивідуальних корекційних програм.
 - Поняття «зона ризику» та «група ризику».
 - Зміст корекційної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
 - Доступ до якісної освіти дітей з особливими освітніми потребами (ст. 6, 19, 20 Закону України «Про освіту»).
 - Поняття «інклюзивне навчання». Особливості організації інклюзивного навчання в ЗЗСО та ЗДО.
 
11.Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладах ЗСО та ЗДО.
- Проведення корекційно-розвиткової роботи в умовах інклюзивного навчання.
 - Модифікація та адаптація освітньої (навчальної) програми.
 - Поняття «розумне пристосування».
 - Категорії осіб з особливими освітніми потребами.
 
16.Консультативна робота з батьками дітей з особливими освітніми потребами.
- Поняття первинного та вторинного дефекту.
 - Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами.
 
Перелік питань для вчителя-реабілітолога:
- Поняття «реабілітація», «компенсація».
 - Характеристика основних видів реабілітації.
 
3.Поняття «лікувальна фізична культура» (ЛФК) та особливості її застосування.
- Основні форми ЛФК.
 - Загальні вимоги до методики проведення занять лікувальної фізичної культури ЛФК.
 - Поняття «лікувальний масаж». Форми і методи лікувального масажу.
 - Поняття, причини та форми ДЦП.
 - Основні засоби фізичної реабілітації при ДЦП.
 - Доступ до якісної освіти дітей з особливими освітніми потребами (ст. 6, 19, 20 Закону України «Про освіту»).
 - Поняття «інклюзивне навчання». Особливості організації інклюзивного навчання в ЗЗСО та ЗДО.
 - Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладах ЗСО та ЗДО.
 - Проведення корекційно-розвиткової роботи в умовах інклюзивного навчання.
 - Модифікація та адаптація освітньої (навчальної) програми.
 - Поняття «розумне пристосування».
 - Категорії осіб з особливими освітніми потребами.
 - Консультативна робота з батьками дітей з особливими освітніми потребами.
 - Поняття первинного та вторинного дефекту.
 - Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами.
 
