Перелік питань на посаду фахівця в КУ “Інклюзивно-ресурсний центр”

Перелік питань для практичного психолога:

  1. Етичний кодекс психолога.
  2. Основні напрями діяльності практичного психолога в системі закладів освіти.
  3. Спостереження як основний метод роботи практичного психолога.
  4. Етапи діагностичної роботи з дітьми.
  5. Ефективні методи корекційної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
  6. Особливості складання індивідуальних корекційних програм.
  7. Поняття «зона ризику» та «група ризику».
  8. Зміст корекційної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
  9. Доступ до якісної освіти дітей з особливими освітніми потребами (ст. 6, 19, 20 Закону України «Про освіту»).
  10. Поняття «інклюзивне навчання». Особливості організації інклюзивного навчання в ЗЗСО та ЗДО.

11.Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладах ЗЗСО та ЗДО.

  1. Проведення корекційно-розвиткової роботи в умовах інклюзивного навчання.
  2. Модифікація та адаптація освітньої (навчальної) програми.
  3. Поняття «розумне пристосування».
  4. Категорії осіб з особливими освітніми потребами.

16.Консультативна робота з батьками дітей з особливими освітніми потребами.

  1. Поняття первинного та вторинного дефекту.
  2. Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами.
  3. Поняття «психологічне консультування».

20.Основні методи роботи практичного психолога з дітьми з особливими освітніми потребами.

21.Вибір діагностичного інструментарію при здійсненні комплексної оцінки розвитку в ІРЦ.

22.Технологія першої зустрічі батьків та їх дитини при первинному прийомі в ІРЦ.

23.Напрями корекційно-розвиткової роботи практичного психолога в ІРЦ.

24.Комплкексна оцінка розвитку дитини практичним психологом.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *