Перелік питань на посаду фахівця в КУ “Інклюзивно-ресурсний центр”
Перелік питань для практичного психолога:
- Етичний кодекс психолога.
 - Основні напрями діяльності практичного психолога в системі закладів освіти.
 - Спостереження як основний метод роботи практичного психолога.
 - Етапи діагностичної роботи з дітьми.
 - Ефективні методи корекційної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
 - Особливості складання індивідуальних корекційних програм.
 - Поняття «зона ризику» та «група ризику».
 - Зміст корекційної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
 - Доступ до якісної освіти дітей з особливими освітніми потребами (ст. 6, 19, 20 Закону України «Про освіту»).
 - Поняття «інклюзивне навчання». Особливості організації інклюзивного навчання в ЗЗСО та ЗДО.
 
11.Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладах ЗЗСО та ЗДО.
- Проведення корекційно-розвиткової роботи в умовах інклюзивного навчання.
 - Модифікація та адаптація освітньої (навчальної) програми.
 - Поняття «розумне пристосування».
 - Категорії осіб з особливими освітніми потребами.
 
16.Консультативна робота з батьками дітей з особливими освітніми потребами.
- Поняття первинного та вторинного дефекту.
 - Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами.
 - Поняття «психологічне консультування».
 
20.Основні методи роботи практичного психолога з дітьми з особливими освітніми потребами.
21.Вибір діагностичного інструментарію при здійсненні комплексної оцінки розвитку в ІРЦ.
22.Технологія першої зустрічі батьків та їх дитини при первинному прийомі в ІРЦ.
23.Напрями корекційно-розвиткової роботи практичного психолога в ІРЦ.
24.Комплкексна оцінка розвитку дитини практичним психологом.
