Педагогам було презентовано навчально-методичний посібник «Родинна твердиня»
Педагогам було презентовано навчально-методичний посібник «Родинна твердиня»
Педагогам було презентовано навчально-методичний посібник «Родинна твердиня», створений на прохання Інституту інноваційних технологій та змісту освіти, та схвалений Міністерством освіти і науки. Даний посібник є спробою систематизувати роботу з батьками учнів, адже не секрет, що не всі батьки мають педагогічну чи психологічну освіту і потребують певного фахового супроводу під час перебування їх дитини у школі. Посібник розділений на частини, які умовно названі уроками, і мають вигляд розгорнутих конспектів, з обов’язковим варіантом розв’язання проблеми в кінці. Тематика уроків різноманітна і надзвичайно актуальна. Протягом такої роботи батьки визначають свій стиль батьківства, навчаються розмовляти з дітьми і слухати їх, стримувати свій гнів, обговорюють помилки добрих батьків та шляхи їх уникнення, а головне – любити своїх дітей такими, як вони є. Авторами посібника є висококваліфіковані педагоги і професійні психологи США та України. Таким чином учасники мали змогу збагатитися й закордонними методиками, та зробити висновки, що проблеми школи майже однакові у всьому світі.
По закінченні педагоги отримали у подарунок комплект навчально-методичної літератури та сам посібник «Родинна твердиня» для подальшої роботи вже у своїх навчальних закладах. Було їм також видано сертифікати про проходження 4-денного курсу навчання.
Учасники залишили найкращі відгуки про Міжнародний семінар і бажання надалі продовжувати дану роботу. Багато хто зробив висновки щодо виховання власних дітей, знайшов помилки у своєму виховному процесі.
Самі ж гості-презентатори з багатьох областей України відзначили надзвичайну зацікавленість наших педагогів, їх працездатність і бажання дізнаватися та навчатися новому й корисному. Голова Всеукраїнської громадської організації «Міжнародний шкільний проект» О.В.Каргін, який вже не вперше проводить семінари, наголосив на атмосфері творчої взаємодії, взаєморозуміння, взаємоповаги серед учителів та висловив сподівання на подальшу співпрацю.