Семінар (17.01.2014)
17 січня 2014 року на базі міської психолого-медико-педагогічної консультації відбувся науково-практичний семінар для вчителів
17 січня 2014 року на базі міської психолого-медико-педагогічної консультації відбувся науково-практичний семінар для вчителів початкових класів індивідуальної форми навчання за темою «Принципи, методи та корекційні прийоми в навчанні дітей із психофізичними порушеннями».
У семінарі взяли участь 15 вчителів початкових класів та 2 практичні психологи, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами. Мета заходу: ознайомлення учасників із сучасними корекційними методами та прийомами, які можна застосовувати в навчально-виховному процесі при впровадженні інклюзивної та індивідуальної форми навчання.
У ході семінару було розглянуто наступні питання: «Нетрадиційні методи корекційної роботи з дітьми із ЗПР» (Блонова Т.М., завідувач міської ПМПК); «Корекційна ритміка, її вплив на інтелектуальний, емоційний та фізичний стан дитини» (Откидач Ю.С., вчитель початкових класів НВК: ЗОШ І ст.-ДНЗ); «Корекційно-розвивальні ігри в роботі з дітьми із особливими потребами» (Степанчук В.В., вчитель початкових класів ЗОШ № 5 ); «Значення сенсорного виховання в роботі з розумово відсталими учнями» (Хомік Н.С., практичний психолог ЗОШ №7); «Значення індивідуального підходу в оптимізації педагогічного процесу в роботі з дітьми з ОП» (Лавриненко С.О., вчитель початкових класів НВК: ЗОШ І ст.- ДНЗ).
На завершення семінару відбувся відкритий діалог між учасниками щодо питання співпраці вчителя та практичного психолога в роботі з дітьми з особливими потребами та проблем навчання й взаємодії з дітьми різних нозологій.
Останні коментарі