Проведено «методичний міст» з вчителями 1-2 та 3-4 класів
Поряд з традиційними формами методичної роботи
Поряд з традиційними формами методичної роботи, з метою її модернізації запроваджено нові форми. Однією з таких форм є:
«Методичний міст» – одна з найактивніших форм методичної роботи, яка проводиться для розвитку практичних навичок з проблем навчання й виховання. Методичний міст – різновид дискусії, яка відрізняється складом учасників.
24 жовтня 2016 року на базі Конотопського міського методичного кабінету було проведено «методичний міст» з вчителями 1-2 та 3-4 класів, під час якого обговорено проблемні питання щодокомпетентнісного викладання предметів за оновленими програмами, визначено шляхи їх вирішення та проаналізовано результативність нововведень в навчально-виховний процес початкової школи.
Як відбувається введення новацій? А саме:
1. Переорієнтування навчання з засвоєння величезної суми знань на освоєння компетентностей, які необхідно знати дитині, вміння їх застосовувати, формування навичок для вирішення життєвих проблем.
2. Використання простого олівця для письма з метою зменшення психологічного напруження в першокласників.
3. Використання ручки з зеленою пастою для позначення помилок при перевірці письмових робіт у адаптаційному періоді навчання в 1 класі. Використання пасти зеленого та червоного кольору для оцінювання письмових робіт в зошитах, а також у щоденниках учнів 2-4 класів.
4. Дотримання вимог до обсягу домашніх завдань.
5. Вербальне та бальне оцінювання результатів навчальних досягнень учнів.
Дискусія була змістовною, корисною для вчителів.
Слід відмітити позитивне ставлення педагогічних працівників до впровадження новацій в навчально-виховний процес початкової школи, крім використання пасти зеленого кольору та вербального оцінювання учнів в 4-х класах.
У ході заходу було підготовлено пропозиції щодо внесення змін до Державного стандарту.
Останні коментарі