ПЕРЕЛІКИ ПИТАНЬ ДО КВАЛІФІКАЦІЙНОГО ІСПИТУ ПРЕТЕНДЕНТАМИ НА ПРИЗНАЧЕННЯ ВАКАНТНИХ ПОСАД ФАХІВЦІВ КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР» КОНОТПСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Перелік питань для вчителя-логопеда:

  1. Поняття «мовлення» та його види.
  2. Основні методи логопедичного впливу на дітей з порушеннями мовлення.
  3. Поняття «порушення мовлення» та класифікація мовленнєвих порушень.
  4. Основні причини мовленнєвих порушень.
  5. Алгоритм проведення логопедичного обстеження.
  6. Система логокорекційної роботи при фонетико-фонематичному недорозвиненні мовлення.
  7. Система логокорекційної роботи при загальному недорозвиненні мовлення.
  8. Особливості роботи логопеда при порушеннях процесів письма та читання.
  9. Доступ до якісної освіти дітей з особливими освітніми потребами (ст. 6, 19, 20 Закону України «Про освіту»).
  10. Поняття «інклюзивне навчання». Особливості організації інклюзивного навчання в ЗЗСО та ЗДО.
  11. Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладах ЗСО та ЗДО.
  12. Проведення корекційно-розвиткової роботи в умовах інклюзивного навчання.
  13. Модифікація та адаптація освітньої (навчальної) програми.
  14. Поняття «розумне пристосування».
  15. Категорії осіб з особливими освітніми потребами.
  16. Консультативна робота з батьками дітей з особливими освітніми потребами.
  17. Поняття первинного та вторинного дефекту.
  18. Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами.

 

Перелік питань для вчителя-дефектолога (олігофренопедагога):

  1. Поняття «корекція», «компенсація».
  2. Сутність поняття «затримка психічного розвитку» (ЗПР). Форми ЗПР.
  3. Основні прояви ЗПР у дітей.
  4. Сутність поняття «спектр аутичних розладів».
  5. Особливості пізнавальної діяльності дітей з розладами аутичного спектру.
  6. Загальна характеристика дітей з порушеннями розумового/ інтелектуального розвитку (розумово відсталих дітей).
  7. Форми олігофренії за глибиною дефекту.
  8. Особливості навчання, виховання дітей із синдромом дефіциту уваги і гіперактивністю.
  9. Доступ до якісної освіти дітей з особливими освітніми потребами (ст. 6, 19, 20 Закону України «Про освіту»).
  10. Поняття «інклюзивне навчання». Особливості організації інклюзивного навчання в ЗЗСО та ЗДО.
  11. Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладах ЗСО та ЗДО.
  12. Проведення корекційно-розвиткової роботи в умовах інклюзивного навчання.
  13. Модифікація та адаптація освітньої (навчальної) програми.
  14. Поняття «розумне пристосування».
  15. Категорії осіб з особливими освітніми потребами.
  16. Консультативна робота з батьками дітей з особливими освітніми потребами.
  17. Поняття первинного та вторинного дефекту.
  18. Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами.

 

Перелік питань для практичного-психолога:

  1. Етичний кодекс психолога.
  2. Основні напрями діяльності практичного психолога в системі закладів освіти.
  3. Спостереження як основний метод роботи практичного психолога.
  4. Етапи діагностичної роботи з дітьми.
  5. Ефективні методи корекційної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
  6. Особливості складання індивідуальних корекційних програм.
  7. Поняття «зона ризику» та «група ризику».
  8. Зміст корекційної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
  9. Доступ до якісної освіти дітей з особливими освітніми потребами (ст. 6, 19, 20 Закону України «Про освіту»).
  10. Поняття «інклюзивне навчання». Особливості організації інклюзивного навчання в ЗЗСО та ЗДО.

11.Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладах ЗСО та ЗДО.

  1. Проведення корекційно-розвиткової роботи в умовах інклюзивного навчання.
  2. Модифікація та адаптація освітньої (навчальної) програми.
  3. Поняття «розумне пристосування».
  4. Категорії осіб з особливими освітніми потребами.

16.Консультативна робота з батьками дітей з особливими освітніми потребами.

  1. Поняття первинного та вторинного дефекту.
  2. Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами.

 

Перелік питань для вчителя-реабілітолога:

  1. Поняття «реабілітація», «компенсація».
  2. Характеристика основних видів реабілітації.

3.Поняття «лікувальна фізична культура» (ЛФК) та особливості її застосування.

  1. Основні форми ЛФК.
  2. Загальні вимоги до методики проведення занять лікувальної фізичної культури ЛФК.
  3. Поняття «лікувальний масаж». Форми і методи лікувального масажу.
  4. Поняття, причини та форми ДЦП.
  5. Основні засоби фізичної реабілітації при ДЦП.
  6. Доступ до якісної освіти дітей з особливими освітніми потребами (ст. 6, 19, 20 Закону України «Про освіту»).
  7. Поняття «інклюзивне навчання». Особливості організації інклюзивного навчання в ЗЗСО та ЗДО.
  8. Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладах ЗСО та ЗДО.
  9. Проведення корекційно-розвиткової роботи в умовах інклюзивного навчання.
  10. Модифікація та адаптація освітньої (навчальної) програми.
  11. Поняття «розумне пристосування».
  12. Категорії осіб з особливими освітніми потребами.
  13. Консультативна робота з батьками дітей з особливими освітніми потребами.
  14. Поняття первинного та вторинного дефекту.
  15. Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами.

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Завантаження Captcha...